Ny Giveaway!

På tide med en ny giveaway, synes dere ikke det? Det synes jeg. Det er min måte å gi noe tilbake til dere som leser bloggen min. Jeg setter veldig stor pris på alle hyggelige kommentarer, delinger og liker klikk jeg får av dere. 

Denne gangen er premien langt mer knyttet til hva jeg driver med og hva jeg skriver om enn hva den var sist gang. Denne gangen er premien en pakke med Booty Builder Mini Bands. Strikkene som jeg selv er så fantastisk glad i. Du kan lese mer om Mini Bands og hvorfor jeg liker dem så godt HER. Du kan også få tips på fine øvelser der du kan bruke Mini Bands HER

Hvis du vil prøve lykken og kanskje kapre ditt eget sett med Mini Bands så meld deg på til konkurransen nå!

 

 

For å delta i konkurransen så trenger du å gjøre følgende:

1. Like Facebook siden min (dette sjekkes)  ⇒ Marleneslilleverden

2. Hvis du er registrert på Bloglovin.com så følg meg der ⇒ Marleneslilleverden

3. Legge igjen en kommentar under dette innlegget der du skriver at du er med i konkurransen, med navn og epost adresse.

NB! Hvis du deler innlegget så får du 1 ekstra lapp med navnet ditt på i trekningen! Hvis du har delt innlegget så skriv også dette i kommentaren.

 

Vinneren trekkes neste torsdag 3/11 og siste dag for påmelding er derfor onsdag 2/11.

 

Masse lykke til!

 

Klem Marlene♥

 

#trening #personligtrener #PT #activelifestyle #healthy #lovelife #pregnant #gravid #familie #konkurranse

 

16 kommentarer

Siste innlegg