Mini Band Workout

For noen dager siden så skrev jeg at jeg skulle legge ut en workout med Mini Bands. Siden formen ikke har hvert bra så har dette måtte vente noen dager men idag skal dere endelig få den. Det er 6 forskjellige øvelser med fokus på rumpe og lår. Hvis du har dårlig tid så passer den her workouten perfekt. Gjerne varm opp litt (10-15 min) i forkant og utfør deretter disse øvelsene. Da har du en super bra workout som ikke tar mer enn 25-30 minutter å gjennomføre og jeg kan garantere deg at det vil svi i musklene dine hvis du tar ut bevegelsene ordentlig og bruker en av de tyngre strikkene.

 

 

Mini Band Workout:

Knebøygange fra side til side 5 skritt mot høyre 5 skritt mot venstre x 3  

Sidegange 5 skritt mot høyre 5 skritt mot venstre x 3  

​Gjenta de her 2 øvelsene 2 ganger. Så at det blir totalt 5 skritt x 6 til høyre og 5 skritt x 6 til venstre på hver og en av øvelsene. Alternativt gå 10 skritt til høyre og 10 skritt til venstre x 3 direkte på hver og en av øvelsene.

 

Firfotsstående helløft 10 på høyre ben og 10 på venstre ben x 3

Firfotsstående benløft til siden 10 på høyre ben og 10 på venstre ben x 3

Statisk seteløft med utoverføring av knær 12 repetisjoner x 3 

Sittende utoverføring av ben 10 repetisjoner x 3

 

 

 

Hvis du også vil ha dine egne Mini Bands?  De finnes hos X-life til kun 299 kr for alle tre strikkene eller 549 for seks strikker (2 av hver motstandsnivå). Klikke HER for å komme direkte til nettsiden. 

Mini Bands passer perfekt også å gi bort som julegave til den trenings glade! 🙂 

Hvis du vil vite mer om Booty Builder Mini Bands og hvorfor jeg er blitt så glad i akkurat disse strikkene, se innlegget om Booty Builder Mini Bands HER.

 

 

Ha en fortsatt fantastisk fredag! 🙂

Klem Marlene ♥

 

#trening #personligtrener #PT #healthylifestyle #lovelife #gravid #familie #kjærlighet #kosthold

4 kommentarer
    1. Grymt bra jobbat! Jag hängde med genom att titta 😝 Såg jobbigt ut! Ska be mannen min köpa band till mig 😀

    2. ja, det hadde vært noe. veldig bra innlegg da. men dette var nok ikke noe for meg. 🙂 utrolig fin blogg. 🙂 kom gjerne innom min også 🙂 jeg har nettopp startet, men fint med litt tilbakemeldinger evt. 🙂 ha en fantastisk dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg