Matglede

Igår ettermiddag/ kveld bestemte jeg meg for å lage fiskesuppe igjen. Tobias er jo hjemme hos oss denne uke og han likte den jo så veldig godt. Men denne gangen gjorde jeg doblet jeg oppskriften. Da fikk alle tre spist seg ordentlig mette og det ble mat igjen til idag. Oppskriften finner du HER.

 

Jeg hadde lyst til å bake boller også, men hadde litt å stå i igår kveld. Men har man dårlig tid og lite ingredienser hjemme så går det ann å jukse litt, en gang iblant, ikke sant? Hadde en sånn pose som du kjøper i butikken og kun tilsetter vann og olje i skapet. Så ble noen slette boller også 🙂 For å være en sånn ferdig miks så syns jeg denne er helt ok.

 

Snekkeren holder på for fullt med å sette opp lister i soverommet. Skal straks gå opp og ta en titt igjen 🙂 Akkurat nå så sitter jeg og venter på at en ny runde med hälsobullar skal heve ferdig så at jeg får satt inn de i ovnen. Prøver å være litt produktiv før jeg skal på jobb. Så får det bli en liten tur med Eroc når brødet er klart. Han blir sånn passe rastløs av å være lokket inn i stua og ikke få bevege seg fritt rundt i 1 etasje. Bjeffer og gneldrer om konstant og det er utrolig slitsomt og irriterende å høre på.

Nye biler av soverommet kommer etterhvert. Dere får bare smøre dere med tålmodighet å vente litt 😉

 

#gravid #familie #kjærlighet #lovelife #oppussing 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg