Bursdagen min igår

Igår, den 8 februar, ble den her damen hele 33 år gammel 🙈 Jeg føler meg ikke spesielt gammel. Og jeg føler meg ihvertfall ikke noe eldre nå enn da jeg fortsatt var 32 😉

Jeg ble gratulert av kjæresten min på morgenen og utpå dagen da Tobias kommet seg hjem fra skolen så fikk jeg kjempe fine bursdagsgaver fra de tre guttene mine ❤ To par tøfler, en cardigan og en parfyme. Jeg fikk gaver jeg både trengte og ville ha så det var helt perfekt!

 

 

 

 

Jeg har i hele vinter sagt at jeg må kjøpe meg et par tøfler da vi har det grusomt kaldt på gulvene her hjemme (for å si det mildt). Nå fikk jeg faktisk to par 🙂 Det er supert for da kan jeg bytte på de når de trenger å vaskes.

Den rosa cardiganen har jeg sett på flere ganger da jeg har hvert inne på H&M for å kjøpe klær til guttene fordi jeg synes at den ser så deilig og god ut å ha på. Men det er lissom ikke prio en å kjøpe klær til meg selv og derfor så har jeg ikke kjøpt den. Men nå har jeg funnet ut av at den er like god å ha på som den ser ut til og være 😉

Faktisk så har jeg aldri sett akkurat denne parfymen fra Escada. Men jeg liker mange av Escada sine dufter og denne var ikke noe unntak. Den dufter veldig godt og kommer nok til å bli en ny favoritt 😊

 

Ellers så feiret jeg egentlig ikke dagen noe spesielt igår. Mathias hadde 1 års kontroll på formiddagen og Tobias fotball trening på kvelden og derfor så ble det ikke så mye tid til noe feiring. Men idag så har hele familien hvert ute og spist middag sammen ❤ Det er alltid koselig med litt familietid da man har bursdag 😊

 

Dagen før bursdagen min så var jeg og Linda ute og spiste bursdagslunsj 😊 Det gjorde vi i Januar da hun hadde bursdag også. Veldig koselig 😊 Og jeg fikk noen fine og litt morsomme gaver av henne også.

 

 

 

Nå er det kvelden og endelig helg for hele familien. Og istedenfor godteri så skal jeg spise et av mine Marlene epler til fredagskosen 😉 Ha en fortsatt fin kveld!

 

Klem Marlene ♡

 

#mamma #bursdag #familie #kjærlighet #gravid #gave #bursdagsgaver 

5 kommentarer
    1. Härligt att du blev så bra firad ❤️ De är du värd 😘
      Den parfymen har jag med 😍 luktar jättegott!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg