Endelig langt hår!

Endelig har jeg fått satt i mitt nye hår 🙂 Eller egentlig fikk jeg gjort det for flere dager siden. Jeg og Linda hadde en skikkelig frisørkveld her hjemme i mandags da jeg lagde foliestriper i hennes hår og hun satte i mine ekstensions. Helt perfekt når man kan hjelpe hverandre slik 🙂

Men jeg ville ikke poste noen bilder på håret før jeg fikk klippet det litt så at det gikk bedre sammen med mitt eget hår. Mamma hjalp meg med dette igår så nå er jeg super fornøyd!

 

 

 

Jeg brukte Quick & Easy Original Rakt, #T14/60 Cendre Ash Blond Ombre 50 cm. Fargen på håret var en perfect match. Det er nesten umulig å se forskjell på fargen på mitt eget hår og på mine ekstensions. Håret har bra kvalitet og det var veldig enkelt å jobbe med 👌

Her får dere noen før og etter bilder 🙂

 

FØR:

 

 

 

ETTER:

 

 

 

 

Hva synes dere? Jeg synes det ble veldig bra 🙂

Husk at akkurat nå så får du 10% rabatt avslag på ALT på Rapunzelofsweden.com gjennom å benytte rabattkode MARLENE5. Koden er gyldig frem til 6/8.

Jeg vil virkelig anbefale håroljen deres, den er helt underbar. Den gjør håret skikkelig mykt og glatt uten å tynge det ned. Og ikke er den dyr (akkurat nå 119 kr)  🙂

 

Klem Marlene ❤

 

#Rapunzelofsweden #hair #hairexstensions #hårforlengelse #hår #ekstensions #rapunzel #frisør #hairdresser

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg