Fin 17 Mai feiring sammen med de beste

God kveld 🙂 Jeg håper at alle har hatt en flott 17 Mai feiring. Det har ihvertfall jeg og familien min. Til tross for dårlig vær og at kjæresten min er i dårlig form. På formiddagen så så vi Tobias gå i tog i byen sammen med klassen sin. Deretter så ble det karuseller og sukkerspinn. Tobias tok pariserhjulet alene faktisk 🙂 Ettermiddagen spanderte vi sammen med Tommy sin familie hjemme hos hans ene søster. Dagen har bydd på god mat og godt selskap 🙂

 

 

For noen uker siden så fikk jeg en festdrakt av kjæresten min. Med skjorte, cape og sko. Denne hadde jeg selvfølgelig på idag, dagen til ære 🙂 Han viste at jeg gjerne ville ha en bunad eller festdrakt og kjøpte en som en overraskelse da jeg var hos foreldrene mine sist gang. Han hadde kjøpt den i riktig størrelse, men allikevel var den altfor stor i livet. Linda sin mamma hjalp meg å ta den inn hele 8 cm for en ukes tid siden for at den skulle sitte bra idag. Etter at jeg hadde fått drakten så følte jeg at jeg måtte kjøpe meg en sølje å ha til. Jeg synes at det ser litt tomt ut, som at noe mangler, hvis man ikke har sølje i halsen. Så i slutten av forrige uke så var jeg på Bjørklund og kjøpte meg en fin sølje. Så jeg må si jeg følte meg litt ekstra fin idag 😉

 

 

Jeg har aldri brukt hverken festdrakt eller bunad tidligere men jeg synes det er veldig fint. Og dessuten så er det jo praktisk. Det kan jo brukes til dåp, konfirmasjoner og 17 Mai feiring for å bare nevne noen anledninger.

 

 

Mathias også hadde bunad på idag. Han vokser så fort så det her var mest sannsynlig den eneste gangen han fikk bruk for akkurat den bunaden 🙂 Lille søte babyen våres ♥ Vi er heldige som har to så pene gutter 🙂

 

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem Marlene ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg