Gravidfotografering – En opplevelse utenom det vanlige

Opprinnelig postet 28/12-2016

 

Hei dere! Idag har jeg hvert på fotografering. Ikke hvem som helst fotografering men gravidfotografering. Jeg fikk et gavekort på dette i julegave av kjæresten min. han ville at jeg skulle få foreviget graviditeten siden dette er noe som kanskje kun skjer en gang i livet. For min del så tror jeg nok at dette er tilfelle. At dette er både første og siste gangen jeg er gravid. Hadde jeg blitt gravid tidligere for første gang så kanskje det hadde blitt flere ganger, hvem vet. Men nå som jeg kommer til å få mitt første barn i en alder av nesten 32, og vi dessuten har Tobias fra før av så, så tror jeg dette blir mitt eneste barn.

 

20161226_152101

 

Fotograferingen gikk over alle forventninger. Jeg har ikke fått sett resultatet enda, men jeg fikk se noen bilder underveis. Jeg ble skikkelig overrasket over hva jeg fikk se med tanke på hvor kleint det til tider føltes å stå der og postere. Flytt hoften hit eller dit, spenn ut rumpa, frem med brystet og magen, trekk skuldrene bak… Det var mye å tenke på og mange kroppsdeler å holde orden på. Men utfra det lille jeg fikk se så ble bildene bra. Fotografen var kjempeflink til å forklare hva jeg skulle gjøre og hun rettet på ting underveis. Hun rettet på alt fra det umulige håret mitt til kanten på kåpa jeg hadde på meg på noen av bildene. På åssen jeg skulle holde hendene og hvor jeg skulle rette blikket. Nå er jeg skikkelig spent på å få se ALLE bildene!

 

LRM_EXPORT_20161228_164643

 

Vi skal avtale en tid for en visningstime der vi får gått igjennom alle bildene og der jeg kan velge hvem bilder og hvem produkter jeg vil ha. Mest sannsynlig kommer jeg vel til å ville ha alle bildene, men det kommer jeg ikke til å ha råd med. Jeg kommer til å plukke ut de jeg og kjæresten min liker best og være fornøyd med det 🙂

Jeg skal tilbake for å ta, ihvertfall, et bilde til da babyen er født. Det trenger jeg til et før og etter bilde jeg vil ha. Et bilde av meg med babyen i magen og et bilde av meg med babyen på magen ♥

Dette har helt klart hvert en opplevelse utover det vanlige. Jeg rekommanderer alle gravide, som vurderer å gjøre en gravidfotografering, å gjøre det. Det er en opplevelse i seg selv og du får et minne for livet. Jeg er virkelig kjempe glad for at jeg fikk dette i gave av kjæresten min ♥ Takk enda en gang gutten min ♥

 

Klem Marlene ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg