Vindushopping på nett!

God morgen alle lesere! Søndag morgen og jeg har fri hele dagen lang 🙂 Sitter i sofaen og spiser sen frokost samtidig som jeg sitter og sømmfarer nettet i jakt etter babytøy og andre tilbehør. Eroc sitter ved siden av og håper at jeg skal bli så opptatt av det at jeg glemmer bort brødskivene mine. Spesielt den med leverpostei på for den har han veldig lyst på.

Det er jo en del ting i klesveien man trenger. Bodyer for eksempel, det kan man nok ikke få for mange av. Og smekker. Sen så trenger jo babyen vinterklær med en gang da den blir født i Januar. Listen kan gjøres lang. Og jeg tror at det er akkurat det jeg skal gjøre. Sette meg og skrive en liten liste over alt vi trenger til babyen så at det bare er å krysse av alt eftersom innkjøpene blir gjort. Det tror jeg skaper en litt bedre oversikt. Noe har vi jo fått allerede så det er ikke alt vi trenger like mye av.

Har lagt ved en liten kollasj med bilder av forskjellige babyklær som jeg har funnet hos Zalando. De har kjempe masse fint til en billig penge. Fine babysett, og til og med gavepakker, noe som kan være en fin ide hvis man som jeg, har to venninner som også venter barn 🙂 De har ikke bare klær til babyer men også til litt større barn og voksne så her kan jeg se etter klær til hele familien egentlig 🙂 Noe jeg syns er kjempeflott er at på flere av klæsplaggen så får du opp forslag på hvordan du kan matche dem med andre plagg og tilbehør hvis du fører muspekeren over bildet. Kjempe fint som inspirasjon! For å se hele Zalando sitt utvalg se HER

Blue Seven Jumpsuit hellblau / Name it KALINKA Snekkerbukse blå / Gelati Kidswear 2 PACK Pyjamas grå / Steiff Collection 3 PACK Body softgrey / Blue Seven Vinterdress dark blue

 

 

Også La Redoute har masse fint babytøy i nettbutikken sin. Fremforalt så liker jeg at de selger bodyer ikke kun i 2 og 3 pakk men også i 5 og 7 pakninger. Trenger man mange så er det lurere og mer økonomisk å kjøpe en pakke med mange i. Det å kjøpe en og en eller to og to blir ofte dyrere. Å så har de noen nydelige babysett <3 Ble dessuten positivitet overasket over prisene og har funnet en hel del som det er nedsatt pris på 🙂 Sjekk ut tilbudene HER

Tror jeg skal begynne å gjøre langt flere av mine innkjøp hos disse nettbutikkene. Som førstegangskunde så får man rabatter og prosenter på sine innkjøp, det får man jo aldri i fysiske butikker! 

Dessverre så må jeg vente frem til neste lønning før jeg får kjøpt noe. Fikk lønn den 1 september men det å pusse opp i 2 etasje er ikke gratis det heller. Men lager lange ønskelister i mellomtiden så at jeg finner alt jeg har sett på ved en senere anledning 😉

 

#shopping #netthandel #gravid #babytøy #klær

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg