Trøtt og sliten

Idag var det vanskelig å motivere seg til å stå opp. Hadde ikke lyst i det hele tatt. Har nesten ikke sovet inatt. Så hadde mest lyst å dra dyna over hode å bare sove, og sove og sove. Men det kan man ikke, skal man på jobb. Klokka den ringte og jeg stilte den frem 5 minutter av gangen ihvertfall fem ganger før jeg faktisk stod opp. På med treningstøy, ned å spise frokost (3 knekkebrød og en bolle… det var alt som fantes hjemme), sette i linsene, vaske trynet, slenge opp håret i en slurvete hestehale, sette på kaffekokeren for at det skal finnes kaffe på termosen da snekkeren kommer og så ut med bikkja så at han får gjøre ifra seg. Mye å rekke på 40 minutter, men det gikk. Jeg skulle være på jobb kl 06 og var på plass 06:01. Morgenspinn kl 06:30 for å så “kikke” igang fredagen. Jeg er sikkert den eneste som fortsatt er like trøtt…og forkjølet. Det svir bak øynene og nesen renner. Hadde jeg ikke hatt hodepine hadde jeg følt det som om at jeg var helt tom oppe i hodet. Dette kommer til å bli en lang dag. Men det er noe positivt allikevel 🙂 Alle hyggelige mennesker som kommer innom jobben for å trene å slå av en prat får en til å tenke på annet. Og så gleder jeg meg til å komme hjem å se om barnerommet er blitt ferdig. Eller ihvertfall nesten ferdig 🙂

 

#lovelife #familie #trett #trening 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg