Trening med små barn, vist går det!

 

Det er ikke alltid så lett å få ihop kabalen og rekke alt man skal. Man skal se etter barna, holde noenlunde orden hjemme, vaske klær, lage mat, hente og kjøre barn på skole og treninger… osv, osv… listen kan gjøres lang. Det er mange ting som skal falle på plass for at man skal føle at man har tid til overs til å bruke på seg selv eller på det man selv har lyst til.

Jeg har helt siden jeg var tennåring hvert veldig interessert av trening. Trening av alle mulige varianter. Og det er noe jeg er nøye med å prøve å få til uansett om hverdagen er travel nå som jeg har små barn. Oftest så passer jeg på å trene på formiddagen. Det er da det er enklest å få det til. Da er Tobias på skolen og Mathias liker seg veldig godt i barnepassen på treningssenteret. Christian liker fortsatt og være med meg inn på senteret. Det er mye spennende å se på og det er ofte veldig godt og sove litt i bilstolen en stund.

 

 

Men det er ikke alltid minstemann synes at det er like morsomt å være med det er klart. Men da er det så veldig fint at det faktisk går ann og inkludere barna i treningen! Treningen kan bli morsom og givende for både mor/far og barnet! Christian pleier å sitte på magen min da jeg gjør bekkenhev. Da jeg gjør knebøy kan jeg holde han forran meg. Gjør jeg øvelser på gulvet kan han ligge på en matte på gulvet ved siden av meg eller forran meg hvis jeg står på alle fire. Gjør jeg pushups kan han ligge på gulvet og få en nuss hver gang jeg går ned ☺

 

 

 

Det finnes veldig mange øvelser som du kan gjøre sammen med barnet ditt. I mange øvelser blir barnet ditt en ekstra vekt for deg og løfte samtidig som dere gjør noe sammen der barnet får nærhet og oppmerksomhet fra deg ❤ Vinn vinn!!! Kan det bli bedre??! 😊

Det samme gjelder selvfølgelig hvis du trener hjemme eller utendørs, ikke kun da du er i gymmen 😉 Har du større barn synes de helt sikkert at det er morsomt å løpe om kamp, sitte på ryggen imens du gjør pushups, sitte på ryggen eller skuldrene da du gjør knebøy eller kanskje sitte i sofaen og klappe hendene dine da du gjør en situps. You name it! Mulighetene er mange 😊

Ikke bruk barna som en unnskyldning for ikke å dra på trening. La de ta del i treningen, ha det gøy og se at kabalen blir langt lettere å få ihop ❤😉

 

Klem Marlene ❤

 

#mamma #mammakroppen #trening #träning #treningmedbarn #småbarn #babies #children #baby #småpojkar #pojkar #småbarnsmamma #aktivmamma #fitness #styrketräning #styrketrening #pt #personligtrener

4 kommentarer
    1. Hei Marlene,
      Jeg har lest bloggen din, og synes den er både velskrevet og spennende! Det kan være vanskelig å finne tema som engasjerer leserne, men din blogg kan kunsten å fange oppmerksomheten.
      Jeg jobber i sparpedia.no, og vi vil gjerne nominere deg til vår Blogger Awards: Mammablogger-awards 2018.
      Dersom du er interessert kan du lese mer i informasjonen under.
      Lykke til med bloggen!
      Vennlig hilsen
      Lisa Kok,
      Sparpedia.no Project Manager
      URL: https://sparpedia.no/
      Mer informasjon om Blogger Awards:
      Mammablogger-awards 2018 er en konkurranse der våre lesere stemmer på bloggen de liker best, og dermed bestemmer hvem som får den største delen av premiepotten.
      Hele beløpet på 4500 kr vil bli delt mellom bloggerne ut i fra prosentandel stemmer de fikk.
      Dette betyr at hver eneste stemme teller, og at alle bloggerne kommer til å motta en del av premien.
      Avstemningen avsluttes den 9. november 2018.
      Hvis du har lyst til å være med, ber vi deg om å spre ordet om Blogger Awards ved å sette en link til avstemningen på bloggen din (dermed har også følgerne dine mulighet til å stemme på deg!)
      For at denne linken skal bli mer iøyenfallende, har vi laget et banner som fører til avstemmingssiden vår når man klikker på det. For å plassere et banner og en link til avstemmingen i bloggen din, velger du ønsket bannerstørrelse på denne siden https://sparpedia.no/banners/banners-for-mammablogger-awards-2018/ og limer den tilhørende HTML-koden inn i bloggen.

    2. SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. SRETAN SAM ŠTO SMO DOŽIVILI DO 2024. PA ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM DOBIO ZAJAM OD 20 000 EURA OVE 2024. GODINE. PRIJAVIO SAM SE ZA ZAJAM I DAVIDSON LOAN FIRM WORLD WIDE MI JE ODOBRIO ZAJAM. ZNAM O ČEMU GOVORIM I ZNAM KROZ ŠTO SAM PROŠAO, AKO VAM TREBA ZAJAM ZA BILO KAKAV PROJEKT I ŽELITE INVESTIRATI, MOŽETE KONTAKTIRATI G. DAVIDSON ALBERTA PUTEM E-MAILA: {[email protected]} WHATSAPP: {+4917645027555}

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg