Christian Elander sin barnedåp

 

Søndagen som var (16/9) var dagen for lille Christian sin barnedåp. De aller siste forberedelsene infor dagen holdt jeg på med helt frem til klokken var 21:30 dagen før og jeg var rimelig sliten da jeg endelig tokk kvelden den dagen.

 

 

 

Dagen for dåpen så var jeg, ihvertfall ifølge meg selv, veldig lur. Jeg stod opp før alle andre i huset for å så få tid til å gjøre meg selv sånn halvveis ferdig før barna stod opp. Med sminken på plass så var det kun å få på klær og sette opp håret igjen 😉 Med tre gutter som skulle bades, mates og bli kledd på så hadde jeg og samboeren min nok å styre med 😂 Alle ble ferdige tidsnok og da familien min fra Sverige ankom huset våres så gikk turen til kirken.

Lille Christian var trøtt og sov seg igjennom hele seremonien i kirken. Han sovnet da vi satte oss på første benkerad i kirken og våknet ikke engang da presten tok vann på hodet hans. Han våknet først da hele gudstjenesten var over og vi skulle ta noen bilder ☺❤

 

 

 

 

 

Etter å ha fått av seg dåpskjolen så sovnet han i bilen på vei til lokalet der vi skulle holde selskapet. Og tro det eller ei men han sov seg igjennom nesten hele selskapet også! Lille plutten våres ❤

Noe jeg syntes var veldig koselig var at Tobias ville tenne Christian sitt dåpslys i kirken 😊 Han ville ikke tørke hodet hans men lyset det ville han tenne. Jeg synes det var koselig at han ville være delaktig på den måten.

Alle, store som små, koset seg med mat og kaker og godt selskap i hele dåpen og jeg føler at hele dagen var vellykket ❤ Christian fikk mange fine gaver av alle sine faddere, familie og venner. Alt fra penger til sparekontoen hans til fine minnebøker, album, en bok om seg selv, klær og en stol bare for og nevne noe.

 

 

 

Jeg føler at hele dagen var meget vellykket og jeg vil rette et stort takk til alle som delte denne dagen sammen med oss ❤

 

Klem Marlene ❤

 

#mamma #baby #bebis #babyboy #mother #barnedåp #christening #familie #family #friends #venner

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg