Mye har skjedd siden sist

Sist gang jeg postet et innlegg på bloggen var i mars hvis jeg ikke mistar meg. Da var jeg omtrent halvparten av mitt siste svangerskap over og det var en hel del på tapeten. Bland annet så skulle jeg og mamma ta med Tobias og Mathias på ferie til Puerto Rico. Vi skulle også få pusset opp hele 1 etasje i huset våres. Gulvene skulle rives opp og det skulle legges nytt gulv og settes opp nytt kjøkken. Noe som dere sikkert skjønner også betydde at vi ikke skulle kunne bo i huset våres på flere uker. Vi hadde altså en hel del baller i luften.

Da ting ikke har gått helt etter plan så har jeg ikke hatt hverken lyst eller energi til å holde bloggen up to date. Oppussingen som skulle være ferdig til 15 Mai er fortsatt ikke fullført. Ting gjenstår og det er ting som må utbedres. Men nå er det ferie og ting står for øyeblikket stille.

 

 

Det desidert viktigste som har skjedd er at vi har fått enda en liten gutt i familien og at Mathias og Tobias har fått en lillebror. Lille Christian Elander ❤ Han valgte å komme ut  den 9 Juni, (ti dager for termin) og er nå hele 7 1/2 uke gammel. Allerede!

 

 

Han er en aldeles fantastisk liten gutt som er høyt elsket av hele familien sin 😍❤

Jeg vil etterhvert oppdatere dere på alt annet som har skjedd siden sist, men det vil nok ta litt tid. For øyeblikket er hele familien på hyttetur og nyter late dager i solen🌞😊

 

 

 

Ha en fin kveld videre!

Klem Marlene ❤

 

#mamma #familie #family #baby #bebi #proudmom #kjærlighet #ferie #kärlek #lovelife #familycomesfirst #mom #semester #sommar #oppussing #renovering #gravid #nyfødt #babyboy

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg