Boxes Of Memories

 

Boxes Of Memories er et hobby prosjekt som jeg akkurat har startet. Et lite prosjekt jeg kan drive med da jeg har tid, ork og lyst etter at ungene har lagt seg 😊

Jeg har alltid likt å håndarbeide og å gi uttrykk for min kreative side og i dette prosjektet så får jeg gjort begge deler 🤗

Prosjektet går ut på å lage og selge personlige minnebokser og gaveesker/gavepakker på bestilling. Minnebokser kan brukes til så meget. For eksempel så kan de brukes som forvaring av et nyfødt barn sitt første minner ❤ Eller hvorfor ikke som forvaring av fine minner fra bryllupet? En minneboks skal være personlig akkurat som “skattene” den innholder.

 

 

 

 

Tanken er at hver boks skal designes etter kunden sitt ønske. Det skal være kunden selv som bestemmer farge, skrift, dekorasjoner og hva boksen skal inneholde. Alt for at den skal bli mest mulig personlig.

Boksene er veldig fine som gaver til for eksempel babyshower, fødselsgave, dåpsgave, nyfødtgave eller bryllupsgave ❤

 

 

 

Hvis du har lyst å ta en titt på hva jeg har laget så langt eller kanskje bare har lyst til å følge med på hvordan det går med prosjektet, gjerne ta en titt på Facebook siden min Boxes Of Memories eller boxes_of_memories på Instagram.

 

Gjerne gi en tilbakemelding hvis du ser noe du liker 😊

Klem Marlene ❤

 

#boxesofmemories #mamma #minner #minneboks #minnen #memories #gaver #gave #gaveeske #babyshower #nyfødtgave #nyfødt #barnedåp #bryllupsgave #bryllup #memory #memorybox

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg