Nå er det mye som skjer!

Nå har det hvert mye å tenke på i noen dager. Det skjer mye på en og samme gang og med tanke på at formen ikke er den beste så blir jeg fort sliten og har rett og slett ikke hatt ork og energi til å holde bloggen oppdatert.

Vi holder akkurat nå på å planlegge åssen vi vil at våres nye kjøkken skal se ut. Vi har et gammelt hus og må bytte bjelkelaget grunnet tegn på råte. Det er ikke kun råte som er problemet men også det at gulvet er dårlig isolert. Veldig dårlig isolert. Og nå som det har hvert kaldt så blir det skikkelig gulvkaldt inne noe som ikke er så veldig trivelig for noen av oss men noe som er veldig ille i forholde til barna. Da alt av gulv skal byttes ut så må alt i hele første etasje ut. Alt av møbler og alt av innredning. Siden kjøkkenet våres er altfor lite (det finnes altfor lite skapplass) så bytter vi det ut samtidig.

Siden vi er to personer som skal bli enig om åssen vi vil ha det så tar det litt tid å planlegge. Vi må se på ting og ta stilling til fordeler og ulemper med forskjellige valg. Vi må ha bestemt oss for åssen vi vil ha alt før på fredag da kjøkkenet må bestilles da i henhold til når oppussingen skal startes. Nå gleder jeg meg til at vi endelig får bestemt oss for alt og til at alt står ferdig.

 

 

Samtidig som vi har hatt hodebry med dette så har jeg startet opp et lite hobbyprosjekt. Jeg har begynt å lage minnebokser. Et lite prosjekt som jeg kan pyssle litt med på kvelden da Mathias har sovnet. Jeg har alltid likt å håndarbeide og å få gi uttrykk for min kreative side 😊 Tanken bak minneboksen er at den skal være en form for forvaring for verdifulle minner. For eksempel et lite barn sitt første minner, minner fra bryllupet eller andre store begivenheter. Så langt så har jeg laget bokser fordi jeg synes at det er morsomt. Men planen er å lage personlige minnebokser på bestilling. Det skal være kunden sitt ønske som avgjør designet. Det skal være DU som kunde som velger farge, design, dekorasjoner og skrift.

På minneboksene jeg har laget så langt så har jeg skrevet minner, box of memories og mine minner, men det går like bra å skrive for eksempel et navn og en dato for å gjøre det enda mer personlig.

 

 

 

 

En minneboks kan være en fin gave til for eksempel babyshower, barnedåp, som nyfødtgave,  fødselsgave eller bryllupsgave 🤗

Gjerne ta en titt på Facebook siden min Boxes Of Memories eller siden min på Instagram. Der kan dere se hva jeg har laget så langt. Skulle du like noe du ser så gjerne gi meg en tilbakemelding ❤

 

Klem Marlene ❤

 

#boxesofmemories #minner #gave #oppussing #kjøkken #memories #mamma #baby #minneboks #memorybox #babyshower #present

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg