Nå går jeg snart helt selv!

Den lille godgutten min tok sine aller første skritt akkurat før det at han ble 1 år. Nå er dette noen uker siden og han blir flinkere og flinkere. Han finner stadig ting han kan reise seg mot og som han kan gå imellom. Han forflytter seg fra vasken til vaskemaskin og derifra til toaletten om og om igjen. Det er ikke mange skritt det er snakk om men alikevel. Han må han stadig snu seg rundt og finne balansen på nytt.

Også i stua prøver han å gå fra en ting til en annen. Her er avstandene litt lenger og det er litt vanskeligere. Men han prøver og prøver og detter en gang i ny og ne 😊

 

 

Han står opp uten å holde seg fast lenger og lenger av gangen. Og blir altmer stabil på egne ben. Flinke lille godgutten. Det er ikke lenge igjen nå til han klarer å gå helt på egen hånd, uten å dette etter noen få skritt.

Det er virkelig helt herlig når han snur seg mot meg med åpne armer og tar noen få skritt mot meg for å så dette rett i armene mine ❤ Der det ender opp med kos og latter. Helt underbart ❤

 

Klem Marlene ♡

 

#mamma #gravid #stolt #baby #barn #gutt #baby #kjærlighet #love

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg