Det er ikke alltid lett å være liten

Det er ikke alltid lett å være liten. Det er sikkert og vist. Lillemann har ikke hvert i form de to siste dagene. Allerede da vi våknet på morgenen igår så følte jeg at et eller annet var feil for han føltes så veldig varm der han lå og sov tett inntil meg. Når vi stod opp så var han forsåvidt i slaget men han hadde 38.2 i feber. Og den høye temperaturen har holdt i seg. Nå, når jeg la han for kvelden idag, så målte termometeret 39.1.

 

 

Stakkars liten ♡ Han er så god og blid til tross for at han ikke er i form. Han blir trøtt og sliten litt fortere og litt mer sutrete men det skulle jo bare mangle. Han har jo ikke noen andre måter å formidle seg på så langt. Han kan noen få ord men langt fra så mange at han kan fortelle meg åssen han føler seg eller om han har det vondt. Det er ikke så lett å være en liten gutt alle ganger ♡

Han har hatt feber tidligere men da kun ved tannfrembrudd. Jeg tror at det er tenner på gang også den her gangen men jeg er ikke helt sikker. Men uansett, feberen har holdt i seg lenger nå enn ved de andre tilfellene så han er ikke helt i form, tannfrembrudd eller i.

Nå håper jeg bare at han får en god natts søvn og at han er i bedre form imorgen. Det gjør vondt i mammahjertet da det lille nurket ikke har det helt bra ♡

 

Klem Marlene

 

#mamma #syk #baby #gravid #gutt #babyboy #familie #kjærlighet #mammahjerte

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg