Strikker til babyen ♡

Når jeg gikk gravid med Mathias så bestemte jeg meg for å så strikke et teppe til han. Dette teppet hadde jeg med på sykehuset når Mathias ble født og det har blitt godt brukt siden den gangen 😊

 

 

Egentlig så begynte jeg å strikke to tepper men det var kun det første som rakk å bli ferdig før Mathias ble født. Jeg er ikke veldig rask med strikkepinnene 😉 Spesielt ikke siden jeg sjeldent tar meg tid til å sette meg ned noen lenger stunder av gangen. Det andre teppet ble ferdig først for noen måneder siden 🙈

For en tid tilbake, da jeg fant ut at jeg var gravid på nytt det vil si, så begynte jeg å strikke et nytt teppe. Et teppe til babyen i magen ❤ Denne gangen ville jeg prøve på noe nytt. Jeg har aldri strikket mønster tidligere men hadde veldig lyst til å prøve. Linda, venninnen min som har strikket så masse fint babytøy til Mathias, fikk hjelpe meg å finne en bra oppskrift.

 

 

Det ble en oppskrift på et teppe med hjerter på ❤ Masse små søte hjerter ❤ Men for å gjøre det litt enklere for meg så skulle hele teppet strikkes i kun en farge. På den måten så synes det ikke så veldig godt hvis jeg skulle være uheldig å gjøre noen feil. Helt perfekt!

Jeg er langt fra ferdig men sånn her ser teppet ut så langt 😊

 

 

Jeg vet at teppet ser lilla ut, men det er egentlig grått. Jeg ville ha en neutral farge siden jeg ikke viste kjønnet på babyen da jeg begynte å strikke teppet 😊 

 

 

Klem Marlene ♡

 

#gravid #pregnant #Strikker #strikketøy #baby #mamma #familie #babyboy #nyfødt #teppe

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg