Ny gravidfotografering?

Forrige julen så fikk jeg en gravidfotografering i julegave av kjæresten min. Dette var i slutten av svangerskapet og bare noen få dager etter fotograferingen så kom lille Mathias til verden ♡

 

 

 

Nå som jeg er gravid igjen så leker jeg med tanken på en ny fotografering. Jeg er veldig glad for at jeg fikk foreviget det første svangerskapet mitt og det hadde hvert koselig å fått foreviget det her svangerskapet også. Ikke kun for min egen del men også for barna sin del. Hvorfor skulle det ene svangerskapet være viktigere å forevige enn det andre?

Egentlig så har jeg lyst til å ta nye bilder av Mathias nå som han er blitt 1 år. Men, jeg kommer jo også til å ville ta nyfødtbilder av nestemann. Siden vi tok nyfødtbilder av Mathias vil jeg jo selvfølgelig ha det av lillebroren hans også. Men det å ta bilder hos fotografen og i tilegg kjøpe fine album er ikke billig dessverre.

 

 

 

Da Mathias ble født så tok vi nyfødtbilder og familiebilder ved samme tilfelle. Derfor tenker jeg at vi kanskje heller skulle hoppe over det å ta bilder av Mathias nå og heller vente og ta en ny runde med familiebilder og bilder av Mathias samtidig med neste nyfødtfotografering. Da vil Mathias være ca 1 1/2 år og det er jo faktisk ikke så fryktelig lenge til. I mellomtiden så går det jo å ta masse bilder selv 🙂

Jeg må bare forhøre meg litt med fotografen for å så være sikker på at jeg ikke sitter og lager planer som ikke virker i praksis. Men hvis det går an å gjøre det på den måten så tror jeg at det blir det beste 🙂

 

Klem Marlene ♡

 

#gravid #fotografen #fotografering #nyfødt #baby #barn #familie #kjærlighet #pregnant #Haslienfotografene

6 kommentarer
    1. Nydelige bilder! <3 Jeg elsker de ``speilbildene`` som viser ifra når du er gravid og når babyen har kommet, de er sååå kule! Hvor kjøper du klær til å ha på deg på slike bilder? Sånn som den øverste på bildet?
      Til nå har jeg bare tatt noen bilder hjemme i stua, ble egentlig fornøyd. Men ønsker å ta hos fotograf også, slik at samboer også kan bli med på noen bilder 🙂

    2. anettelinneaa: Takk <3 Elsker de speilbilder selv 🙂 Det var et slik bilde jeg bare måtte ha helt enkelt 🙂

      Jeg lånte faktisk de klærne jeg brukte under fotograferingen av fotografen. Hadde eget undertøy men kjoler og kimono lånte jeg 🙂 Jeg klarte ikke å finne noe bra selv og da det viset seg at fotografen hadde til utlån så var det jo greit. Det er jo ikke klær man går med til vanlig uansett 😉

      Er koselig å ha kjæresten med ja 🙂 Jeg tenkte prøve å få tatt noen bilder på lillemann og meg med gravidmagen <3

    3. Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, å må bare få sakt gratulere så masse med en til på tur <3 Nå er jeg tilbake på blogg.no å gleder meg til å følge deg å familien videre igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg