Jeg ønsker å huske følelsen for alltid

Jeg ønsker å huske følelsen for alltid. Følelsen av barnet mitt sine bevegelser i magen. De fjærlette bevegelsene som du knapt legger merke til, de kraftigere bevegelsene som du til og med kan se på utsiden av magen. Alt. Jeg vil huske alt! Jeg ønsker at jeg ikke bare skal sitte å tenke tilbake på åssen det var å gå gravid. Jeg ønsker at jeg på en måte kunne gjenoppleve  litt av følelsen da jeg en dag vil sitte å mimre å tenke tilbake på begge mine svangerskap.

 

 

Jeg ønsker at slike minner gikk å bevare på en litt annen måte. På en måte der de ikke blekner med tiden men er like tydelige som den dagen det skjedde. Litt sånn som i Harry Potter faktisk… Der de bare kunne plukke opp et minne og gjenoppleve det akkurat som om det var nå det skjedde. Det hadde hvert noe det. Da hadde jeg bevart følelsen av hver eneste bevegelse. Og etterhvert hvert eneste smil og hver eneste kos.

De sier at tiden går fryktelig fort når man har små barn og at man skal ta vare på tiden. Det er så sant som det er sagt. Tiden flyr så altfor fort. Jeg føler noen ganger at tiden rett og slett flyr ifra meg. En tid i livet som jeg helst hadde sett ikke gikk fult så fort! Men siden jeg ikke får gjort noe med hvor fort tiden går så håper jeg at jeg vil sitte igjen med mange finne minner både fra svangerskapene og fra småbarnstiden. Jeg ønsker så veldig at jeg for alltid skal huske følelsen av bevegelsene i magen. De første tegnene på mine barn sin eksistens ♡

 

Klem Marlene ♡

 

#mamma #stolt #familie #barn #kjærlighet  #baby #family #gravid #graviditet 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg