Rutineultralyd ♡

Idag har jeg endelig hvert på rutineultralyd! Det var så fint å få sett den lille i magen ♡ Og så betryggende å både få se og få høre at alt stod bra til med den lille. Det er jo den absolut beste beskjeden man kan få. Ingenting er vel bedre enn det 🙂

Jeg vil ikke poste bildene fra ultralyden. Det gjorde jeg ikke da jeg gikk gravid med Mathias heller. Men jeg vil vise dere en liten del av det ene bildet. Hvorfor? Jo fordi i det øvre, høyre hjørnet av ultralydbildet ser det ut som et lite hjerte ♡♡♡

 

 

Terminen ble satt frem et par dager, fra den 22 Juni til den 19 Juni. Men det vet jeg jo fra før av at den lille den kommer ut da den har lyst til det, og da ikke nødvendigvis på termindatoen 😉

 

 

I tillegg til dette så fikk vi vite kjønnet på den lille 🙂 At Tobias og Mathias begge vil bli storebrødre det viste vi jo. Men nå vet vi også at det lille knyte i magen blir en lillebror ♡ Det ligger en fantastisk, liten og nydelig gutt i magen min enda en gang ♡

 

Klem Marlene ♡ 

 

#mamma #gravid #proudmom #mom #ultralyd #babyboy #lillebror #storebror #familie #kjærlighet

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg