Ansiktsbehandling og hudpleierutine

Som jeg skrev igår kveld så hadde jeg bestilt time for en ansiktsbehandling idag 🙂 På Velvet SPA i Sarpsborg (De holder til i samme bygging som jobben min). Jeg har hvert innom der mange ganger før, for å kjøpe gaver eller gavekort, men aldri for å så selv ta en behandling. Men de har fine lokaler og veldig koselig og hjelpsom personale 🙂

Gjett om det var deilig med litt egenpleie! Det føltes veldig bra å få en skikkelig rens av ansiktet med blant annet både diamantslipning og ansiktsmaske. Og Malin, som utførte behandlingen, var kjempeflink 🙂  Jeg følte meg godt tatt vare på og fikk god  informasjon og hjelp til hva for produkter jeg burde bruke og hvordan for å pleie huden min på best mulig måte. Anbefaler dere til å ta dere en tur til henne! 🙂

 

 

Siden jeg er gravid så er det ikke alle produkter jeg kan bruke akkurat nå uten de må jeg vente med til etter svangerskapet. Dette gjelder fremst de produkter som inneholder mange aktive ingredienser som er litt sterkere og gir mer synlige resultater. Men huden min trenger uansett å bli tatt vare på og jeg endte opp med å kjøpe noen produkter for å så starte på en ny hudpleierutine. En rengjøringsgel, en peeling, en fuktighetskrem (som kan brukes både morgen og kveld) og en øyekrem.

Jeg passet også på å kjøpe meg et gullkort. Med dette kortet så får jeg bonus for alle  produkter og behandlinger jeg kjøper pluss at jeg får 15% rabatt på alle produkter 🙂 Det er jo helt supert hvis jeg skal begynne å bruke disse produktene for etterhvert så vil de jo ta slutt og jeg bli nødt til å kjøpe nye 😉

 

 

Jeg skal begynne med denne nye hudpleierutinen min først imorgen. Siden jeg hadde min behandling så sent som kl 17:45 så trenger jeg ikke å gjøre noe mer med huden min idag 😉 🙂

 

Klem Marlene ♡

 

#hudpleie #ansiktsbehandling #phyris #Velvet #spa #hudpleierutine #egenpleie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg