Imorgen skal jeg unne meg noe

Det er ikke ofte jeg bruker penger på meg selv men imorgen skal jeg faktisk unne meg noe. Jeg har nemlig bestilt time for ansiktsbehandling. Hva jeg kan huske så har jeg aldri tatt noen ansiktsbehandling tidligere. Men jeg tror at jeg vil ha godt av det. Jeg sliter til tider med mye kviser og urenheter. Noe som i sin tur gir mindre smigrende arr. Veldig kjedelig…. Og jeg har så langt ikke funnet noen hudpleierutine som jeg synes fungerer optimalt på min hud og som hjelper på problemet.

 

 

Dessuten så skjedde et eller annet etter det at Mathias ble født. Jeg har aldri hatt noen ringer rundt øynene men brått så hadde jeg plutselig en mørk ring rundt mitt høyre øye. Det synes ikke like tydelig hele tiden men iblant så ser det rett og slett ut som at jeg har en blåveis! Ikke veldig morsomt. Jeg vet ikke hva det kommer av og jeg vet ikke hva jeg kan få gjort med det. Hvis det nå er noe det går å gjøre noe med i det hele tatt.

Jeg håper at jeg under ansiktsbehandlingen imorgen kan få noen råd rundt hvordan jeg kan pleie huden min på en måte som gjør at jeg kanskje får bukt med disse problemene. Det hadde hvert helt topp! Det er lov å håpe ikke sant?

Uansett så skal det bli deilig med litt egentid og egenpleie 🤗

 

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem Marlene

 

#hudpleie #egentid #egenpleie #mamma #ansiktsbehandling 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg