Nå er det mulig å følge meg på blogg.no igjen!

Hei dere! For bare noen dager siden så var det en av mine lesere som gjorde meg oppmerksom på det faktum at det faktisk ikke var mulig å følge meg på blogg.no. Dette var jeg selv ikke klar over, det har jo alltid hvert mulig tidligere….

Etter å ha sjekket med leverandøren av mitt design så fant vi fort ut av at dette var grunnet en liten miss da jeg fikk installert det nye designet. Dette er nå ryddet opp i og det går nå å følge meg på blogg.no igjen 😃 Jippi!

 

 

 

Gjennom å klikke på rubrikken Følg meg i menyen så kan du velge å følge meg på Facebook, Instagram og blogg.no 😃

 

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem Marlene ♡

 

#mammablogger #mamma #mom #proudmom #stolt #blogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg