Årets fineste julegeve

I år feiret vi jul her hjemme i lille villekullahuset våres. Jeg syntes det var koselig å få feiret Mathias sin første jul hjemme. På dagen så feiret vi sammen med familien min her hjemme og på kvelden så fortsatte feiringen sammen med Tommy sin familie hjemme hos Tommy sin ene søster.

Siden vi ikke hadde Tobias hjemme hos oss på selve julaften i år så hadde vi julaften en gang til på første juledag. Da kom hele Tommy sin familie hit 🙂 vi hadde to veldig koselige dager sammen med familiene våres ♡

 

Jeg fikk mange fine gaver til jul. Jeg fikk noen gensere, et par øredobber, et skjerf, penger, sokker, hjemmestrikket til lille babyen i magen. Av Tommy og guttene fikk jeg en ny telefon! En Samsung Note8. Dessuten så fikk jeg årets aller fineste julegave av Tommy og Mathias. Verdens fineste bilderamme ♡

 

 

Jeg ble virkelig kjempeglad for denne. Jeg tror jeg skal sette den opp ved siden av sengen så at jeg kan se den både da jeg våkner om morgenen og da jeg går og legger meg på kvelden 🙂

 

 

Guttene fikk også masse fint til jul, både leker og klær ♡ Tobias fikk et eget nettbrett og Mathias fikk et kuriobrett. Kuriobrettet kommer Mathias til og få stor glede av etterhvert men det blir nok først da han blir litt større. Nå i førsten så tenkte jeg prøve å se om jeg kan få til så at han kan se på noen film på den sånn at han ikke synes at det er fullt så interessant med mamma og pappa sine telefoner.. 

 

 

 

Mathias fikk en fin første jul sammen med nære og kjære ♡ Vi har koset oss masse og hele den lille familien har hatt en veldig fin helg. Jeg håper alle dere også har hatt en fin feiring. Nå er julen slutt for denne gang og nyttårsaften står på tur 🙂

 

Klem Marlene ♡

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg