Ny showergel

Jeg har tidligere skrevet om noen av VAADI sine produkter. En hudkrem som jeg brukte under graviditeten og solkremen som jeg brukte i sommer. To produkter som jeg personlig har hvert veldig godt fornøyd med.

 

 

VAADI har nå også lansert en kolleksjon med showergels. Jeg har så langt testet ut to av dem (safran og citrongress) og jeg liker de veldig godt. De har freshe farger og de lukter godt. De skummer bra og de er drøye så de holder lenge.

Dessuten virker de veldig fint til å lage skum i badekaret 😃🙈

 

 

Hvis du vil vite mer om VAADI sine showergels eller om VAADI sine andre produkter ta en titt HER.
 

Klem Marlene ❤

#VAADI #showergel #dusjsåpe #hudpleie
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg