Har hvert veldig fraværende

 

I det siste har jeg hvert veldig fraværende her på bloggen. Når jeg sjekker arkivet så ser jeg at det siste innlegget jeg skrev ble publisert den 7 september. Det er faktisk nesten 2 måneder siden. Jeg har ikke hatt ork, energi eller lyst til å dele noe spesielt i det siste. Jeg har hvert mye plaget med ekstrem hodepine og kvalme de siste månedene. Av den anledningen så har jeg ikke fått gjort så mye. Jeg har ikke trent i det hele tatt på snart to måneder. Jeg har hatt nok med meg selv og familien min og hjemmet våres. Da jeg ikke har hatt noe spesielt å dele så har jeg heller latt være å skrive da jeg ikke har hatt lyst til å poste klage og syteinnlegg.

Til tross for at jeg ikke har gjort noe spesielt under den her tiden så har mye likevel skjedd og jeg kommer til å oppdatere bloggen og dere fortløpende. 

 

Ha en fin kveld! ♥

 

Klem Marlene 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg