KK-MILA

 

Må si at jeg er ganske så fornøyd med dagen idag, og med både min egen og Linda sin innsats. Vi har løpt KK-mila idag 😊 Eller rettere sagt jeg har løpt 5 km og Linda 10 km.

Til å begynne med så var tanken at vi skulle løpe 10 km begge to. Men etter at jeg har hatt en del vondt i magen i det siste så bestemte jeg meg forrige uke for å så løpe 5 km istedenfor 10. Dessuten så hadde jeg ikke fått til å løpetrene noe spesielt i forkant av løpet, sånn som jeg hadde planlagt så egentlig så føltes det helt ok.

 

 

 

5 km startet 14:30 og imens jeg løp så så Linda etter Mathias. Det var første gangen ever som jeg deltok i et løp og det var litt nervøst når jeg tok plass i puljen og ventet på startsignalet. Jeg vet usikker på om jeg skulle starte i pulje 2 eller 3 da jeg hadde veldig vondt i den ene hoften min av en eller annen grunn. Jeg valgte pulje 3.

Når starten gikk så blev det en mølje som det var vanskelig å ta seg ut av inne på stadion. Men verst av alt var at da jeg kom ut fra stadion så ble jeg bremset av at flere av deltakerne i puljen min eller puljen før allerede hadde begynt å gå! Litt frustrerende må jeg si siden jeg ville løpe og prøve å gjøre det så bra som mulig. Skal man gå bør man vel starte i en senere pulje tenker jeg… Det er jo en ting at man begynner å gå underveis hvis man blir sliten men det her var jo akkurat i starten!

 

 

 

Men, men det var en fin løype, været var helt perfekt og det var god stemning 😃 Jeg kom i mål på tiden 27:52 og det sier jeg meg fornøyd med. Jeg synes at den tiden var helt innafor da jeg ikke hadde forberedt meg noe spesielt infor løpet og siden jeg ble bremset av litt “køkjøring” i noen av oppoverbakkene der folk begynte å gå.

Linda og klarte seg bra. Hun hadde satt seg som mål å gjennomføre 10 km på 75 min men kom i mål på tiden 1:10:33 😃 Og det var hun veldig fornøyd med.

 

 

Neste år satser vi på å løpe en mil begge to. Og da skal vi selvfølgelig satse på å forbedre oss og gjøre det enda bedre 😃

Vi koset oss og hadde en fin dag idag. Og det tror jeg Mathias og hadde. Han syntes det var spennende med så mange mennesker og masse nye lyder 🙂 Han var en drøm å ha med. Like blid og fornøyd som alltid ❤

 

 

 

Klem Marlene ❤

#kk-mila #vitahjertego #mamma #active #aktivjente #friends #løping #jogging #fitness #distance #løpejenter #lovelife #race #fitmom

2 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med vel gjennomført! Synes det var veldig bra med tanke på at du har en liten – ble imponert av deg! Er enig i at de som vet at de må gå ila løypa burde absolutt stille seg i de bakerste puljene. Dette har jeg også opplevd i flere løp – at jeg må “kave” meg fram så jeg kan løpe i det tempoet jeg vil. Derfor har jeg begynt å stille meg langt framme. Masse lykke til med treningen fram mot neste løp – kk mila er et flott arrangement! Gleder meg til å følge deg videre her på bloggen 🙂

    2. Linn: Takk! 🙂 Og gratulere med vel gjennomført løp du også! Det var veldig morsomt så det vil bli fler løp fremover 🙂 Neste på planen er egentlig Toughest i Gøteborg i oktober men det er litt usikkert enda.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg