Hodebry og KK-mila

Jeg skal starte det her innlegget med å be om unnskylding før at jeg ikke har holdt bloggen oppdatert i det siste. De siste dagene/ukene har jeg hatt litt før mye å tenke på for at jeg skal ha hatt tid/ork og fremfor alt fokus nok til å skrive et vettig innlegg.  Jeg har fortsatt litt mye å tenke på akkurat nå men jeg skal prøve å holde bloggen up to date alikevel.

 

 

Imorgen er det dags å løpe KK-mila. Jeg har tidligere skrevet at jeg tenkte løpe 10 km men det har blitt en del forandringer i planene. Jeg har ikke løptrenet langt nær så mye som jeg hadde planlagt og derfor har jeg bestemt meg for å så løpe 5 km istedenfor. 5 km er en distanse som jeg vet at jeg klarer uansett om jeg ikke har fått trent så mye. Det kommer sikkert ikke til å gå veldig fort men denne distansen vet jeg at jeg klarer å gjennomføre uten å måtte gå en del av strekningen.

Planen for morgendagen er at jeg, Linda og Mathias skal ta toget inn til Oslo. (Tommy er på jobb så da får Mathias være med 😉 ). Vi skal få hentet ut startnummer før kl 13. Da jeg løper 5 km ser Linda etter Mathias og deretter så heier jeg og Mathias på Linda imens hun løper 10 km 😊

Idag er det hviledag for å så lade opp batteriene litt til imorgen. Jeg tror at dette kommer til å bli en morsom opplevelse. Nå håper jeg bare på at vi får bra vær hele dagen 🌞🌞

 

Klem Marlene ❤

#mamma #kk-mila #baby #trening #løping

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg