Omrokering

For to dager siden så skrev jeg at vil holdt på å omrokere i andre etasje. Jeg hadde planer om å poste noen bilder av det ferdige resultatet igår. Bare det at det fortsatt ikke er helt ferdig.

Tobias sitt rom er ferdig men ikke soverommet våres. Tobias sitt rom ble veldig bra og Tobias selv var veldig fornøyd da han kom til oss om mandagen og fikk se forandringen 🙂
 

 

 

 

 

Vi har ganske så små rom oppe i andre etasje. Og på rommet våres er dette litt av en utfordring. Vi har en dobbeltseng med skuffer under noe som egentlig er ganske så praktisk. Men det er ikke fullt så praktisk da vi i tillegg ønsker og ha et sengbord på hver side om sengen. Vi kjøpte to sengbord med hjul på for å være smarte. De passet i utgangspunktet perfekt. Eneste problemet var at vi ikke tenkte over at det sitter noen vegguttak på ene siden sengen og de ødela hele greia.

Igår så skrudde jeg især det ene sengebordet og kappet sidene på det. På den måten ble sengebordet lavere. Deretter skrudde jeg sammen bordet igjen 🙂 Nå må vi bare få festet det til veggen på en eller annen måte. Det må festes høyt nok på veggen før at det skal gå å dra ut skuffene under. Men jeg har målt nøye så det skal gå helt fint.

Imens Tommy lurer på en god måte å feste de på så skal jeg gjøre akkurat det samme med det andre sengbordet. Når de vel er på plass så skal dere få noen bilder av rommet våres også 😉
 

Klem Marlene ❤

 

#omrokering #hjem #familie #innredning #interiør  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg