En liten pause

Nå har det hvert veldig stille her på bloggen i noen dager. I over en ukes tid faktisk. Ikke fordi jeg ikke har nok å skrive om. Nei heller omvendt. Det er ikke hver dag tiden strekker til. Og som dere helt sikkert skjønner så prioriterer jeg det å leve livet mitt og det å ta vare på familie og venner  forran det å holde bloggen oppdatert. Det har blitt sent på kvelden før jeg har følt at jeg har gjort alt jeg skal og før jeg har følt at jeg har hatt ro i kroppen til å sette meg ned i lugn og ro. Og da har jeg faktisk heller gått og lagt meg.

I løpet av de dagene jeg ikke har blogget så har jeg begynt med det nye treningsprogrammet mitt (jeg og Linda skulle få program fra en av mine kollegaer), vi har hvert i bryllupet til et vennepar, vi har hvert på innflyttingsfest hos et annet vennepar og vi har omrokert i andre etasje, bare for å nevne noen av de viktigste hendelsene.

 

 

 

 

Vi er ikke helt ferdige med omrokeringen enda. Eller, egentlig er vi det men alle ting er ikke helt kommet på plass enda. Imorgen skal jeg prøve å så få ordnet med det siste. Deretter skal jeg poste noen bilder så at dere får se resultatet. Så langt er jeg ihvertfall veldig fornøyd og det virker som at både Tommy og Tobias også er det 🙂

Jeg vil også poste et innlegg med en treningsuppdate imorgen 🙂 En update på åssen det går med det nye treningsprogrammet og hvordan formen føles.

 

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem Marlene ❤

 

#mamma #baby #bryllup #uppdate #trening #tidenstrekkerikketil #kjærlighet 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg