Treningsuken har startet bra

Denne uken har jeg sett før meg å få til 3 styrkeøkter og 2 løpeøkter. Så langt så ligger jeg godt ann til å få gjennomført dette.

Igår kveld så tok jeg en løpetur på ca 5 km med Mathias i vognen. Dette var faktisk første gangen jeg løp med vognen og det gikk overraskende bra. Det var slitsomt å løpe med ca 10-12 kg ekstra men det gikk bra 🙂  Mathias var strålende blid hele veien og koset seg med lekene sine. I ny og ne så kastet han de ut av vognen og på den måten hjalp han mammaen sin å lage en form for intervalløkt 😉 Det ble en del korte stopper for å plukke opp leker og tempo var ikke så altfor høyt grunnet den ekstra vekten men jeg var veldig fornøyd etter å ha gjennomført denne økten 🙂 Nå kommer det til å bli fler løpeturer med vognen!
 

 

 

Idag fikk jeg og Linda presset inn en styrkeøkt på ettermiddagen. Idag ble det mest fokus på bein. Og etter å ha utført noen øvelser som jeg ikke har gjort siden tidlig i graviditeten så regner jeg med å være støl imorgen 😉

 

Dagens økt:

  • Etbeins strakmark 3×12 reps
  • Benkpress 5×5 reps
  • Gående utfall 4×10 reps per bein
  • Bulgarske utfall 3×10 reps
  • Rygghev 3×12
  • Sit-ups på skråbenk 3×15 reps

 

Etter styrkeøkten så tok jeg og Mathias en trilletur i Hafslunfsparken sammen med Anja og Thea 🙂 Det ble en fin avslutting på dagen og vi rakk det akkurat før regnet kom.

 

 

Ha en fortsatt fin kveld❤

Klem Marlene ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg