Endelig har håret kommet!

Endelig så har håret mitt fra Rapunzel og sweden kommet! Det kom med posten idag. Det og noen andre produkter som jeg også  bestilt.

Bland annet en deep cleansing shampo som jeg skal bruke før jeg setter i håret, en återoppbyghende hårkur, en color mask i sølv før å jevne ut forskjellen mellom min egen hårfarge og fargen på mine ekstensions, en hår olje og sist og faktisk minst tre små hårklyper.

 

 

Nå gleder jeg meg skikkelig til å få satt i håret! Det er lenge siden jeg hadde så langt og tykt hår. Og det skal bli så gøy å kunne gjøre masse fine fletter og andre oppsett 😄👌😍

Hvis du er interessert i ekstensions eller hårpleie og stylingprodukter ta en titt på Rapunzelofsweden.no. De har et stort utvalg av gode produkter til en grei penge. Og dessuten kort leveringstid. Hvis du benytter rabattkode MARLENE4 så får du 10% rabatt på hele kjøpet, uansett hva du bestiller. Akkurat nå så har de dessuten sommersalg og mange fine tilbud 😄

 

Klem Marlene ❤

 

#Rapunzelofsweden #hår #hair #hairexstensions #hårforlengelse #frisør #hairdresser #fletter #løshår #ekstensions #rabattkode #hårolje #deepcleansing #reconstruct

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg