Urolige netter

Den lille gullungen min sover søtt på dynen ved siden av meg. Jeg sitter ute på verandaen og nyter av det fine været. Jeg har både klesvask og regninger jeg må ta tak i. Men egentlig har jeg mest av alt lyst å krype ihop ved siden av Mathias og sove litt jeg og.

 

 

De siste nettene har han sovet veldig urolig. Han har hvert veldig sår allerede da jeg har lagt han før nattan. Hver gang jeg la han ned i sengen hans så våknet han og tårene begynte å trille. Når han endelig har  sovnet så har han sovet veldig urolig og snudd seg veldig mye frem og tilbake.

De siste dagene så har han begynt å snu seg veldig mye fra rygg til magen, også på natten. Men han får ikke helt til det å snu seg tilbake over på rygg igjen. Han får det til noen ganger men ikke hver gang. Men nesten hver gang han har snudd seg over på mage så har han våknet. Noen ganger så har han sovnet om direkte bare jeg har lagt han til brystet. Andre ganger så har han hvert helt utrøstelig og ikke engang brystet som vanligvis hjelper på alt har hvert til noen trøst.

 

 

Lillegull har fått to tenner og har fler på gang så det kan jo hende at det er dette som forstyrrer søvnen hans. Det eller magevondt. Magen må jo jobbe på en litt annerledes måte nå som han får mer og mer fast føde. Og det er klart det sikkert kan gi litt magevondt til tider.

Uansett hva det er som forstyrrer søvnen hans så gjør det vondt i mammahjertet da tårene triller på den lille gutten min og jeg vil ikke noe heller enn å trøste han hvor trøtt jeg enn er.

 

Marlene ❤

 

#mamma #kjærlighet #baby #barn #familie #babyboy

3 kommentarer
    1. Her har vi også hatt en del urolige netter men det kan komme av både tenner å utviklingstrinn, nå har vi ikke neste utviklingstrinn før hun er ca 8.5 mnd men merket utviklingstrinne når hun var 6 mnd å ned over 🙂
      Bruker dere dentinox på gommene? Jeg bruker å smøre det på etter vi har tatt kveldsstelle å pussen gommene, så sover hun litt bedre. også smører jeg det på for hver lur hun skal ha på dag tid 🙂 bare ett lite tips fra min side 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg