Hvor er vi på vei?

I skrivende stund så sitter jeg i bilen. Og nei, det er ikke jeg som kjører. Jeg sitter i baksetet og underholder Mathias når han ikke sover. Og når han sover så sitter jeg og fletter håret for å få tiden til å gå.

 

 

Den lille familien min skal på en liten ferietur i et par dager 🙂 Det er første gangen Mathias er med på ferie og det er første gangen vi er på tur alle fire. Det skal bli veldig koselig og jeg gleder meg masse til vi kommer frem. Vi reiser sammen med Tommy sin ene søster og hennes familien og jeg tror vi kommer til å få en fin tur.

Dit vi skal kan vi ikke ha med Eroc så han måtte bli igjen hjemme og passe på huset våres. Linda har lovet å se etter han imens vi er borte så han kommer til å ha det bra.

Akkurat nå så lurer jeg på om vi kommer til å komme frem idag 😂 Det føles ut som at gpsen tar oss med på en berg og dalbane tur mellom bakker og berg midt ute i skogen. Men vi er ihvertfall et eller annet sted i nærheten av Skien.

Kan du gjette hvor det er vi skal? 🙂

 

Klem Marlene ❤

#ferie #familie #baby #mamma #tur #reise #hår  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg