Vinn styling- og hårpleieprodukter!

Nå er det konkurransetid! Jeg har akkurat bestilt meg en Hair Mist, i duften Black Vanilla Orchid, og en volume powder fra Rapunzel of sweden. Og vet dere hva, jeg bestilte faktisk to av hver! En av hver til meg og en av hver til en av dere 😀

 

 

 

Hvis du vil være den heldig som får de her to produktene trenger du kun å gjøre to ting:

1. Lik Facebooksiden min Marleneslilleverden

2. Legg igjen en sommerhilsen under innlegget 🌞 Husk å legge igjen navn og epostadresse så at jeg har mulighet til å kontakte vinneren da denne trekkes!

Vinneren trekkes på søndag 🙂 Masse lykke til!!!

Hvis du vil vite mer om Rapunzel of sweden sine produkter ta en titt HER. Akkurat nå så har de summersale med mange gode tilbud. Hvis du benytter deg av rabattkoden: Marlene2 så får du dessuten 10% rabatt på alt av varer! (Alt fra ekstensions til stylingverktøy og hårpleie)

 

Klem Marlene ❤

#konkurranse #rapunzelofsweden #hår #hairmist #volumepowder #ekstensions #hair

14 kommentarer

Siste innlegg