Ukas første løpetur

Mandag formiddag og ukas første treningsøkt er alt unnagjort!

Etter å ha spist frokost og matet Mathias og gjort han klar for dagen så tok jeg med meg Eroc på en løpetur. Det ble fort både varmt og svettigt for oss begge! Det var herlig vær å løpe i. Det blåste litt så det ble ikke altfor varmt til tross for at solen varmet skikkelig.

 

 

Idag var planen å ta en hel distanse på ca 6 km. Dvs planen var å løpe kontinuerlig og ikke å løpe intervaller. Men når man har bikkja med på tur så blir det er form for intervall uansett åssen man gjør pga diverse tissepauser osv. Men det ble ikke noen lange stopper ihvertfall.

Tempoet var ikke så veldig høyt. Det tok oss 41 min å ta oss 6 km. Men hvis man tenker på at den tiden inkluderer 5 min gange som oppvarming i starten og deretter også alle stopper pga Eroc så er det helt innafor 🙂

 

 

Planen er å få til to løpeøkter til denne uka. Ihvertfall en av de skal vøre en pyramideintervall 🙂

 

 

Hva har du för treningsplaner denne uken? Gjerne kommenter 🙂

Ha en fortsatt fin dag!

Klem Marlene ❤

 

#running #løping #jogging #trening #active #mamma #aktivmamma #helse #healthy

6 kommentarer
    1. jeg begynte faktisk med noe nytt forrige uke – løpe 2 dager og fri 1 dag, så på’n igjen 😀 Funker supert til nå, men tør ikke gå ut noe hardere enn det til å begynne med for jeg har aldri likt å løpe før. Så tenker å holde på gleden så lenge jeg kan!

    2. Jannicke Elnæs: Herlig! Det holder i masse 🙂 Viktig å ha hviledager også. Test å varriere løpingen med forskjellige intervaller så blir det kanskje litt morsommere 😉 Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg