Out of stook

Som dere vet så bestilte jeg meg ekstensions fra Rapunzelofsweden for snart 2 uker siden. Jeg har ikke fått håret enda da de var “out og stook” på akkurat den fargen og lengden jeg bestilte. Jeg må mest sannsynlig vente et par uker til før jeg får det.

Men den som venter på noe godt venter aldri for lenge 😉 I mellomtiden så har jeg fått hjem shampo og balsam som jeg også bestilt.

 

 

Disse produktene fukter og mykgjør tørt og slitt hår. De inneholder arganolje og hydrolyserte proteiner som øker og bevarer fuktigheten i håret og etterlater håret friskt, mykt og fullt av glans. De er sulfat- og parabenfrie og passer ALLE hårtyper og ekstensions. 

Hvis du bruker rabattkode: Marlene2 så får du 10% rabatt på alle Rapunzelofsweden sine produkter. På alt fra Shampo til løshår! Akkurat nå så har de dessuten Summer sale med opp til 50 % rabatt på utvalgte varer! Sjekk utvalget HER.

 

Klem Marlene ❤

 

#ekstensions #hairexstensions #hår #hårforlengelse #rapunzelofsweden #frisør #skjønnhet 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg