Kjæresten min sin bursdagsfeiring

Igår, den 30 juni, så hadde kjæresten min bursdag. Siden Tobias skulle i bursdagsfeiring for en klassekamerat på kvelden så valgte vi å feire Tommy tidligere i uken som var. Tirsdag kveld så var vi ute og spiste sammen med, nesten, hele hans familie. Vi hadde en veldig koselig kveld med god mat og mye latter. Tommy fikk noen av sine gaver den kvelden og noen av dem igår på den “riktige” dagen. 

For å så feire litt også igår så var tok vi en tur til bowlinghallen og bowlet før Tobias skulle i bursdagen for kameraten sin. Under tiden som vi var der så ble Mathias sulten og ville ha mat. Det vil si att jeg fikk ikke hvert med hele tiden uten guttene fikk bytte på å spille for meg iblant. Jeg er ikke flink på bowling, ikke i det hele tatt. Men jeg tror jeg hadde klart å få flere poeng hvis jeg hadde spilt selv. Uansett om de gjorde det med vilje eller ikke så fikk jeg nemlig null poeng nesten hver gang noen av de kastet for meg. Jeg tapte. Ganske så stort. Tommy hadde omtrent dobbelt så mange poeng som meg da vi var ferdige med runden. Men vi hadde det gøy og det er det viktige 😀

 

 

På kvelden etter at Tommy hadde levert Tobias hos mor hans (han skulle på ferie til Danmark sammen med mammaen sin) så bestilte vi noe mat og satte oss i soafen og slappet av litt. Og selvfølgelig så skulle jo bursdagsbarnet få noen gaver og en bursdagskake før dagen og kvelden var slutt 🙂 Det hører jo med, ikke sant? 

 

 

Uansett om det ikke ble noen storslagen fest eller feiring så håper jeg at Tommy koset seg. Og jeg håper inderlig at han vet at jeg og guttene setter ufattelig stor pris på han. Jeg elsker han og den fine familien våres ❤

 

Marlene ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg