Lommeboka som er midt i blinken!

Forrige uke så bestilte jeg meg et nytt deksel til telefonen min. Ikke et lommebokdeksel uten et helt vanlig deksel uten noen fancy funksjoner.

Jeg vil at telefon skal få plass i lomma og det er det ikke alle ganger den gjør med lommebokdeksel på. Men etter å ha brukt lommebokdeksel i lang tid så hadde jeg ikke noen lommebok å putte alle kort oppi uten måtte se etter en ny lommebok alternativt en kortholder.

Igår fant jeg den absolutt perfekte lommeboken til meg! Ikke sikkert at den er like perfekt til alle andre men til mitt bruk er den det 🙂

 

 

 

 

Det er som en liten veske egentlig. Men to remmer, en lang og en kort. Den inneholder lomme før telefon, lepestift/lepomade, 11 lommer før kort, lomme til mynter og sedler og en ekstra lomme som jeg kan putte noen bilder av guttene minne oppi 🙂 Helt perfekt!

(Jeg fant den på veskebutikken på Nordby shoppingsenter 😉 )

 

Marlene ❤

 

#lommebok #telefon #deksel #veske 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg