Sommerhår inspirasjon

For noen dager siden så bestilte jeg nye ekstensions fra Rapunzelofsweeden. Nå som jeg venter på mitt nye hår så leter jeg etter inspirasjon til sommerhåret 🙂 Jeg elsker løse oppsettinger og fletter i alle mulige varianter. Jeg har alltid hatt håret mye i fletter, helt siden jeg var liten. Mamma jobbet som frisør da jeg var liten og jeg hadde alltid de morsomste flettene 😉 

Akkurat nå så ser det mest ut som en rottehale da jeg fletter håret mitt.. Det blir en veldig tynn flette og det ser rett og slett alt annet enn pent ut. Nå gleder jeg meg til å få satt i mine ekstensions så at jeg kan lage like nydelige fletter og oppsett som på bildene i collage her under! Skikkelig sommerhår med litt blomster som prikken over i 🙂 De doble utbakte flettene er bare så fantastisk fine!

Inspo from Rapunzel of sweeden:


 

Vil du også ha lenger hår? Eller trenger du kanskje noen nye produkter eller tilbehør til ditt hår? Ta en titt på Rapunzelofsweeden.com. Benytter du rabattkode Marlene1 så får du akkurat nå 10% rabatt på hele kjøpet!

 

Ha en fin dag!

 

Klem Marlene ♥

 

#hår #ekstensions #rapunzelofsweeden #hårfolengelse 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg