Nytt mobiltilbehør

Enda et deksel til telefonen min er gått i stykker. Det er det andre lommebokdekselet jeg har hatt til denne telefonen som er gått istykker innvendig. Lommene til kortene revner så at jeg risikerer at kortene detter ut hver gang jeg åpner dekselet. Jeg har kjøpt begge dekselene på ebay for under 100 lr stykk så er vel ikke så mye annet å forvente. Men ille kjipt hvis jeg brått mister både bankkort og førerkort.

Jeg tror jeg skal gå over til å bruke et vanlig deksel istedenfor. Et uten lommebok funksjon. Og heller ha en lommebok eller kortholder ved siden av. Mange ganger tror jeg det er mer praktisk. Telefonen blir fort “tykk” og får ikke plass i lomma med masse kort oppi.

 

Jeg har akkurat bestilt meg både deksel og skjermbeskyttelse fra idealofsweeden. De har stort utvalg av deksler og andre assessoarer til de fleste mobiltelefoner. Frem til den 30 juni så får du hele 20% rabatt på kjøpet ditt hvis du oppgir rabattkode NORWAY 😄👌.

Bare et lite tips, hvis du trenger flere ting til mobilen din så har de dessuten ta 3 betal for 2 akkurat nå 😃😉

 

Klem Marlene ❤

 

#mobil #assessoarer #tilbehør #accessoires  

8 kommentarer
    1. Kaja: Ja ikke sant! Jeg synes de var kjempe fine 🙂 Syns det var veldig synd de ikke hadde det med blomster på til min telefon. Med litt rabatt så ble det ikke noen sim pris på disse 😉

    2. De er kjempe fine er så fornøyd med de dekslene 🙂 Har bestilt meg det blomster dekselet, men kommer ikke før i midten av juli. Ble så forelsket i det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg