Weekend hjemme i Sverige

Jeg ligger i sengen og hører på pusten til guttene som ligger i sengen ved siden av min. Mathias ligger nærmest i reisesengen sin. Ved siden av han igjen ligger Tobias, i hva som pleide å være sengen til den ene broren min.

Idag etter at Tobias sluttet skolen så kjørte jeg og guttene hjem til mamma og pappa. Vi stoppet på kjøpesenteret i Tøcksfors å spiste mat og litt lørdagsgodt. Vi fikk også med oss nyåpningen av XXL outlet 😊 Faktisk så fikk vi med oss både denne nyåpningen og nyåpningen av den samme butikken på Nordby shoppingsenter for noen uker siden uten å ha vist om noen av dem i forveien 😂

 

 

Vi kjøpte med et par vannpistoler, en fotball, et bollspill og noe andre greier å leke med ute i hagen før vi kjørte videre. Og en spinner til Tobias og en caps til meg 😉

Begge guttene var super snille hele veien. Mathias sov og Tobias spilte på nettbrettet sitt. Da vi kom  frem fikk vi litt tid til å leke ute i hagen før vi spiste kveldsmat og jeg gikk opp for å legge Mathias. I mellomtiden så gikk mamma og Tobias ut og plantet blomster 🌺🌸🌹

 

 

 

Da jeg kom ned så satt Tobias i fanget på mamma å så på TV. Og da vi sto og pusset tennene sammen så så han at han hadde koset seg veldig idag. Det værmer litt i hjertet. Spesielt siden han like gjerne hadde kunnet synts at det var kjedelig å dra på tur uten hverken pappan sin eller noen lekekamerat.

Nå sover de søtt begge de små guttene mine. Og straks gjør også jeg det. Jeg ligger og lytter til den roingivende lyden av pusten deres og tenker at jeg er heldig ❤

 

Marlene ❤

#familie #barn #mamma #weekend #tur #heldig

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg