Når vi alikevel snakker tatovering

I et av de siste innleggene på bloggen så skrev jeg at Linda hadde tatover en sommerfugl lik en av mine sommerfugler. Jeg har altså flere.

Min første tatovering var en sommerfugl i korsryggen. Men etterhvert så bestemte jeg meg for å bygge på denne tatoveringen og endte til slutt opp med både sommerfugler og kirsebærblomster over hele ryggen 🙂

 

 

Ikke verdens beste bilde dessverre.. Denne tatoveringen ser ikke noen andre enn meg selv og familien min så ofte. Nesten kun på sommeren egentlig.

Min andre tatovering er båndet rundt venstre armen som dere helt sikkert har sett på et eller annet treningsbilde.

 

 

Neste prosjekt blir en tatovering av Mathias sitt navn på underarmen. Jeg har en liten idé om hvordan jeg vil den skal se ut alerede nå men jeg har god tid til og tenke på det siden jeg ikke får gjort den før etter jeg har sluttet å amme.

Marlene ❤

 

#tatovering 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg