Intervall og trappetrening

Idag hadde jeg og Linda planlagt en ny løpetur. I lysløypa den her gangen. Langs den løypa finnes det et utsiktstårn som vi tenkte å teste trappetrening i. Dvs løpe opp og ned trappene.

 

 

 

Dagens økt:

  • Rask oppvarming (5 min)
  • 1×4 min med 2 min aktiv pause før vi var fremme ved tårnet
  • 5 runder opp og ned i tårnet
  • 4,5×4 min med 2 min aktiv pause (4,5×4 pga 5 og siste draget på vei til bilen ble ikke fult 4 min)

 

 

 

Jeg må si det var vanskeligere å løpe ned tårnet enn opp. Var ikke veldig behagelig å se hele veien ned under seg. Men det gikk helt fint 🙂

Det ble en fin økt og vi var rimelig slitne etterpå. Til og med Eroc og det er ikke ofte 😉 Men det må bli mye mer løping innen KK-mila i september. Både intervaller og lenger distanser. Øving gjør mester 😉

Marlene ❤

 

#løping #kk-mila #trening #intervall #trappetrening

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg