Dagens trening – En alt annet enn effektiv økt

Idag startet dagen med en treningsøkt. Jeg synes det er herlig å trene på formiddagen. Det å få treningen unnagjort tidlig på dagen gjør at det ikke rekker å komme noen uforutsette ting i veien så at treningen uteblir. 

 

 

Men idag må jeg innrømme at styrkeøkten var alt annet enn effektiv. Mathias ville ha mat før vi begynte å trene, akkurat som han pleier. Men idag ville han ha mat også underveis. Egentlig var han mest trøtt men ville plent ikke sove. Men med litt ekstra mat i magen så var han like blid som alltid.

Oftest så trener vi på senteret der jeg jobber, det gjorde vi også idag. Alt som oftest så treffer vi både kollegaer og medlemmer som gjerne vil slå av en prat og spørre åssen det går og når jeg er tilbake på jobb. Dette er egentlig kjempe koselig 🙂 Men det gjør det litt vanskelig å få til en effektiv treningsøkt. Idag så ble det mange slike “prater” og da flyr tiden ivei 😉 Totalt sett så tror jeg at vi fikk trent ca 1 time og 20 minutter (ikke sammenhengende). Resterende 2 timer gikk med til mating, skifting og snakking.

Uansett så fikk vi til en grei økt. Dessuten så avsluttet vi økten med en hel haug burpees for og så kompensere for at vi ikke var fult så effektive ellers 😉

 

Dagens økt:

  • 15 min oppvarming på tredemølle 6% stigning og hastighet 6 km/h
  • Pull ups med strikk, omvendt grep 4×12 reps
  • Utfall 3×15 reps per bein
  • kryssutfall 3×10 reps per bein
  • Booty Builder 4×12 reps
  • Mageøvelse (trekk navlen inn mot ryggraden) 3×12 reps
  • Burpees pyramide: 10+15+20+20+15+10+10 reps = totalt 100 reps

 

 

Trøtte og slitne etter 100 burpees! Det var ikke igår sist gang 😉

Vi fikk ikke gjort noen av de øvelsene som manuellterapeuten har gitt meg så de skal jeg passe på og få gjort ikveld da guttene er kommet seg i seng. Men nå skal jeg og gutta på fotballkamp. Tobias skal spille og jeg og Mathias heie på fra sidelinjen 🙂

Ha en fin ettermiddag!

Klem Marlene ❤

 

#mamma #trening #aktivitet #fotball #barn #jobb #styrke

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg