Bikinimodell på Baywatch premieren

For ca 2 uker siden så var det en jente fra SF kino i Moss som etterlyste bikinimodeller. De ville ha en liten catwalk på premieren før Baywatch filmen. Jeg har gått bikinimodell en gang før og tenkte at dette kunne være en morsom opplevelse så jeg meldte meg på.

Tirsdag denne uka så var jeg på Lindex i Moss og fikk prøvd ut en bikini. Hver modell skulle kun ha et skift da vi kun skulle ha en liten visning etter reklamen i starten av filmene som begynte kl 20:00 og 20:30. Damen som jobbet på Lindex var nøye med at jeg skulle vise en bikini jeg selv likte siden jeg skulle få bikinien som takk for at jeg stilte opp.

 

 

Vi var fem jenter som skulle vise badetøy fra Lindex og vi kunne jo ikke vise de samme bikiniene. Noen av de andre jentene hadde alerede hvert der og prøvd ut badetøy så jeg var litt spent på hva jeg skulle få vise frem. Damen som jobbet på Lindex tok frem en bikini som de gjerne ville få vist frem og som jeg også likte så vi ble begge fornøyde. I tillegg til bikinien skulle jeg ha en strandhatt og en kimono jeg kunde ha over skuldrene. 

Igår var kvelden før premieren. Vi var mange jenter og også en gutt som viste opp forskjellig badetøy fra flere forskjellige butikker. Dessverre har jeg ikke noen bra bilder fra visningene. Men jeg har bilde av bikinien jeg viset frem 🙂

 

 

 

 

Det er ikke en bikini som jeg kanskje hadde valgt selv hvis jeg kun hadde sett den hengende i butikken. Men jeg likte den veldig godt både i utseende og passform da jeg prøvde den.

Som takk for at vi stilte opp som modeller så fikk vi ikke kun bikinien vi viset opp men også et par fribilletter på SF Kino 🙂 Så nå får kjæresten min og jeg ta oss en tur på Kino etterhvert 🙂

Marlene ❤

7 kommentarer
    1. Så fin den var, og ikke minst er du like fin <3 Skulle ønske jeg klarte å gå i bikini, tør ikke gå i det med mindre jeg er i syden eller en plass der ingen vet hvem jeg er

    2. Katharina: Takk <3 Ser ikke så altfor blid ut på det ene bildet 😉 Men men man ser åssen bikinien ser ut 🙂 Det synes jeg du skal begynne å gjøre her hjemme og, ikke kun i syden. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg