Ordentlig frokost før trening!

Jeg og Mathias er oppe og i farta. Tommy er på jobb så vi skal passe på å kjøre til treningssenteret før en forhåpentligvis beinhard økt sammen med Linda.

Beinhard på flere måter. Jeg vil bli skikkelig sliten, gjerne så at jeg merker det på kroppen imorgen og i overmorgen 🙂 Beinhard også derfor at det blir mest fokus på bein så lenge min hånd ikke fungerer helt som den skal. Jeg har fått time til røntgen neste uke så det går jo an å håpe at det problemet skal være ur verden innen snar fremtid.

 

 

Før trening så er det viktig å få i seg en ordentlig frokost. Etter min mening en frokost det aller viktigste måltidet i løpet av dagen. Nå som jeg skal trene aldeles straks er det ekstra viktig skal jeg ha energi nok til å prestere.

Idag stod det frokostblanding med banan og nøtter på menyen. Frokostblandningen jeg brukte inneholder nøtter i seg selv men jeg pleier å ha i litt mandler og valnøtter i tillegg. Og så topper jeg med bittelitt sukrin og akazia honning 😉 Mums!

 

 

Nå er jeg klar for dagens treningsøkt 🙂 Skal DU trene idag? Hva skal du trene?

 

Gjør dagen din fantastisk!
Klem Marlene ❤

3 kommentarer
    1. Å det passer jo bra, jeg som blir sulten like etter jeg har spist 😛 Men merker når jeg ammer at jeg ikke får den ordentlige metthetsfølelsen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg