To nye dufter

Samtidig som jeg var på shoppingtur i Tøcksfors sammen med mamma og tante lørdagen som var så var kjæresten min på tur sammen med noen av kameratene sine. De tok Strømstad/ Sandefjord båten tur og retur og koset seg med god mat og drikke.

Den snille kjæresten min kjøpte med gave til meg. Jeg tror det var for at det var morsdag i Sverige på søndagen 😉 Siden jeg er svensk og bor i Norge så har jeg morsdag to ganger i året! Av noen rar anledning så feirer norskene og svenskene nemlig morsdag på forskjellig tidspunkt. Farsdag deremot, det feirer de på samtidig. Rart det der…

 

 

Hur som helst, han hadde kjøpt to parfymer til meg da han var på båten. To dufter jeg aldri har prøvd før så det var spennende. Den ene var Sunflowers fra Elisabeth Arden og den andre var Rock! by Shakira.

 

 

Begge to duftet godt. Men jeg likte helt klart Rock! by Shakira best. Den var ikke like tung som Sunflowers og luktet veldig friskt og fresht. Begge duftene finner du HER, faktisk til enda bedre pris enn hva kjæresten min fikk på båten!

 

Klem Marlene ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg