KK-mila og Toughest?

I noen dager nå så har jeg søkt side opp og side ned etter forskjellige hinderløp. Detter etter at jeg først kom over en annonse ang KK-mila i Oslo. Etter det så begynte jeg å tenke på at det vore morsomt med noe annet enn kun løping. Noe som utfordrer hele kroppen. Styrke, smidighet, flexibilitet, utholdenhet. Ja hele pakka istedenfor kun utholdenhet. 

 

 

Jeg begynte å søke på barskingen, Toughest, Toughest viking osv. En del løp har allerede gått eller går i nær fremtid. Litt før nær fremtid før at jeg skal føle meg klar for det. Jeg har ikke turt å trene så altfor hardt etter graviditeten enda. Flere ganger da jeg har hvert ute og jogget så har jeg fått vondt i magen og har hvert nødt til å vente et par uker før jeg har turt å prøve igjen. Men Toughest går i Oslo den 2 september og i Gøteborg den 7 oktober. Det er jo noen måneder igjen til det så det burde jeg få til. Jeg vurderer sterk å melde meg på til ihvertfall et av dem. Det blir jo i første omgangen ikke for å konkurrere mot noen andre enn meg selv da jeg aldri har deltatt på noe lignende tidligere.

 

 

Hva med å melde seg på til KK-mila i september for og så deretter ta Toughest i Oktober? Det er litt i de banene jeg tenker. Ihvertfall akkurat nå. Mye kan forandre seg innen den tid men så langt så er det en bra slagplan. Da har jeg et tydelig mål med treningen min. Og mål det må man ha!

 

Har du deltatt i noe hinderløp? Skal du delta i noen hinderløp i år? 🙂

 

Klem Marlene ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg