Bildedryss – Bildene fra nyfødt- og familiefotograferingen

Igår kveld la jeg ut et bildedryss fra gravidfotograferingen. Her kommer et bildedryss med noen av bildene fra nyfødt-og familiefotograferingen ♥ Jeg elsker hvert eneste bilde!

 

Noen av bildene på lille Mathias Leander ♥

 

Haslien Fotografene

Haslien Fotografene

Haslien Fotografene

Haslien Fotografene

Haslien Fotografene

Haslien Fotografene

 

 

Mathias Leander sammen med storebroren sin Tobias Alexander ♥

 

Haslien Fotografene

Haslien Fotografene

Haslien Fotografene

 

Mathias sammen med pappaen sin ♥

 

Haslien Fotografene

Haslien Fotografene

 

Mathias og meg ♥

 

Haslien Fotografene

Haslien Fotografene

 

 

Hele den lille lykkelige familien min ♥

 

Haslien Fotografene

Haslien Fotografene

Haslien Fotografene

 

Jeg virkelig elsker hvert eneste bilde! De er helt fantastisk vakre. Endelig har jeg min vakre, nydelige sønn og min fantastiske lille familie foreviget på bilde ♥

Har skrevet det en gang før men skriver det igjen. Trenger dere en flink fotograf så anbefaler jeg virkelig Haslien Fotografene! Utrolig god service og for noen fantastiske bilder! ♥

 

Marlene ♥

 

#family #familycomesfirst #mother #father #brother #love #kjærlighet #mamma #barn #baby #fotografering

 

Opprinnelig postet 11/2-2017

4 kommentarer

Siste innlegg